Training

  • Welke trainingsvormen zijn er?
    Iedereen leert op een eigen manier en iedereen heeft een eigen leerbehoefte. Daarom bieden wij verschillende cursusvormen; een klassikale cursus op locatie, dezelfde klassikale cursus via virtual classroom, maatwerk en incompany trainingen, e-learnings, blended cursusprogramma's en werkplekbegeleiding. Meer informatie over de trainingsvormen.
     
  • Wat zijn de cursustijden?
    Een klassikale dagcursus vindt plaats van 9:00 uur tot 16:00 uur. Volgt u een avondcursus, dan worden de tijden van te voren met u afgestemd. En een e-learning volgt u in uw eigen tijd en start dus wanneer u wilt.
     
  • Wordt er een lunch verzorgd tijdens de training?
    Ja, alle dagcursussen op onze locaties zijn inclusief lunch.
     
  • Ik heb een allergie; kunnen jullie hier rekening mee houden?
    Dit kan zeker. Geef dit minstens één week van tevoren door via info@cadix.nl onder vermelding van uw naam en de naam en startdatum van uw cursus.

  • Wanneer is mijn inschrijving voor de training definitief?
    Na het invullen van het aanmeldformulier op de website ontvangt u direct een automatische inschrijfbevestiging en daarna binnen vijf werkdagen een definitieve bevestiging per mail. Meld u zich niet aan via de website, maar bijvoorbeeld telefonisch of per mail, dan vragen wij u om de vervolgens toegestuurde offerte te ondertekenen. Zodra wij de ondertekende offerte ontvangen hebben is uw inschrijving definitief.
     
  • Wanneer weet ik zeker of de training van start gaat?
    Een klassikale training gaat gegarandeerd door bij minimaal vier deelnemers. Mocht de cursus onverhoopt niet doorgaan dan hoort u dit doorgaans twee, maar uiterlijk één week van te voren van ons. Wij doen u in dat geval een nieuw voorstel, bijvoorbeeld voor een nieuwe datum of een andere locatie. Een e-learning volgt u in uw eigen tijd en gaat dus altijd van start wanneer u dat wenst.
     
  • Ik kan (een deel van) mijn training niet volgen. Wat nu?
    In overleg met de opleidingsadviseur wordt gekeken naar een passend alternatief qua datum, locatie of trainingsvorm (eventueel kunnen hier kosten aan verbonden zijn).
     
  • Ik ben ziek op een cursusdag. Wat nu?
    Wanneer u ziek bent op een cursusdag, dan meldt u zich af door vóór 9:00 uur te bellen naar 088 2600 800. Er wordt vervolgens met uw opleidingsadviseur gekeken of het mogelijk is deze dag op een later moment in te halen.
     
  • Krijg ik na afloop van de training een certificaat?
    Bij het succesvol afronden van een Autodesk cursus ontvangt u een officieel erkend Autodesk certificaat per mail. Voor overige cursussen (andere dan Autodesk software) ontvangt u van Cadix een certificaat van deelname. Na het volgen van een e-learning ontvangt u géén certificaat.
     
  • Waar vind ik mijn Autodesk certificaat? 
    Ga naar mijn.cadix.nl of klik op de volgende link: education.autodesk.com/login-student en log in. U vindt uw certificaten bij 'Finished Courses'. 
     
  • Moet ik mijn eigen laptop mee nemen naar de cursus?
    Nee, dit is niet nodig. U werkt tijdens de training op één van onze computersystemen. Voor elke deelnemer is er de hele dag een 'eigen' systeem voor handen. Als u liever gebruik maakt van uw eigen laptop of macbook, en deze bevat de juiste software, dan kunt u deze uiteraard desgewenst wel meenemen. 

Facturatie

  • Is de prijs van een training inclusief BTW?
    Nee, de prijzen op onze website zijn exclusief BTW.
     
  • Wanneer ontvang ik de factuur?
    De factuur wordt verstuurd op de eerste dag van de cursus.
     
  • Wanneer moet de factuur betaald worden?
    De factuur moet binnen veertien dagen voldaan worden.
     
  • Kan ik in termijnen betalen?
    In bepaalde situaties is dit inderdaad mogelijk. Wilt u in termijnen betalen, neem dan contact op met uw opleidingsadviseur. Let wel op: het grootste deel van het totaalbedrag zal dan vooraf betaald moeten worden.

Reizen

  • Waar kan ik parkeren als ik een training volg in Drachten?
    Volgt u een cursus op onze trainingslocatie in Drachten, dan kunt u gratis parkeren op ons terrein. Er is eveneens een bushalte op loopafstand van onze locatie in Drachten.
     
  • Waar kan ik parkeren als ik een training volg in Utrecht?
    Volgt u een cursus op onze trainingslocatie in Utrecht, dan parkeert u bij P+R Westraven. Vanaf het parkeerterrein loopt u binnen 5 minuten naar onze opleidingslocatie. Ga vanaf P+R Westraven via de stoplichten naar de andere kant van de weg (Europalaan). Sla na de stoplichten rechtsaf en volg deze weg. Sla vervolgens linksaf richting de Noordersluis/Winthontlaan. Loop door totdat u aan uw linkerhand een kantorengebouw ziet. Boven de ingang van dit kantorengebouw staat de tekst ‘Element’. Via deze ingang gaat u naar binnen.
     
  • Welke tram moet ik pakken vanaf Utrecht centraal om bij de trainingslocatie in Utrecht te komen?
    Neem vanaf station Utrecht Centraal de sneltram richting Nieuwegein of IJsselstein. Stap uit bij de halte Transferium/Westraven. Loop richting de ingang van de P+R Westraven. Loop via de stoplichten naar de andere kant van de weg (Europalaan). Sla na de stoplichten rechtsaf en volg deze weg. Sla vervolgens linksaf richting de Noordersluis/Winthontlaan. Loop door totdat u aan uw linkerhand een kantorengebouw ziet. Boven de ingang van dit kantorengebouw staat de tekst ‘Element’. Via deze ingang gaat u naar binnen.

  • Waar kan ik parkeren als ik een cursus volg in Rotterdam?
    Onze locatie Rotterdam ligt in Brainpark III, pal aan de ring van Rotterdam (A16) en is goed bereikbaar met de auto. Neem de A16 en daarna de eigen afrit naar Brainpark III. Direct naast het pand 'the Mark' is voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Neem de lift naar de 8e verdieping 'Dosign Academy' en vraag daar naar uw Cadix cursuslokaal.

  • Hoe kan ik met het OV bij de trainingslocatie in Rotterdam komen?
    Ook met het openbaar vervoer is onze locatie Rotterdam goed bereikbaar. Het ligt op loopafstand van metro- en bushalte Kralingse Zoom, met een regelmatige verbinding van en naar zowel (trein-)station Rotterdam Alexander als Rotterdam Centraal.

  • Ik volg de cursus in Alkmaar, Eindhoven, Zwolle of op een van de andere locaties van Cadix in Nederland. Waar kan ik parkeren?
    Op welke locatie van Cadix u de training ook volgt, er staat altijd een uitgebreide routebeschrijving met informatie over parkeren in de bevestigingsmail die u van ons ontvangen hebt. Ook in mijn.cadix.nl kunt u vooraf de gegevens per locatie inzien. Volgt u de training incompany, dus in een aparte groep via uw werk? Dan heeft u via uw werkgever meer informatie over de juiste locatie ontvangen.

  • Ik heb een andere vraag over de bereikbaarheid van een van de locaties van Cadix in Nederland.
    U ontvangt voorafgaand aan de training een bevestigingsmail met informatie over de voor u gereserveerde trainingsdata, tijden en locatie. Zoekt u een antwoord dat hier nog niet tussenstaat, bijvoorbeeld over oplaadpunten, maximale inrijhoogte of rolstoeltoegankelijkheid? Neem dan gerust contact op met ons via 088 2600 800 of info@cadix.nl. 

 Reizen met het OV? Kijk altijd vooraf op 9292ov.nl voor de exacte routes en dienstroosters.

MijnCadix

  • Ik kan niet inloggen in MijnCadix
    Wanneer u niet kunt inloggen in MijnCadix, stuurt u een e-mail naar info@cadix.nl. Wij helpen u vervolgens zo snel mogelijk verder.
     
  • Ik ben mijn wachtwoord voor MijnCadix vergeten, wat nu?
    Bent u uw inloggegevens voor MijnCadix vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Als u het bij ons bekende e-mailadres hebt ingegeven, ontvang u automatisch een e-mailbericht. Hierin leest u hoe u opnieuw toegang kunt krijgen. Mocht u moeilijkheden blijven ondervinden, dan kunt u het beste contact opnemen met onze systeembeheerder. Bel naar 088 2600 814 of stuur een e-mail naar info@cadix.nl.
Harold Kramer
Harold Kramer, Senior Accountmanager

Heeft u een andere vraag of wilt u iets overleggen?

Neem vrijblijvend contact op met Cadix via 088 2600 800.